The Best bookmaker bet365 Bonus

Дървен материал от www.emsien3.com

امروزه اطلاع رسانی یکی از مهمترین نیازهای جامعه بشری است که هر کس با توجه به نیازهای خود از این اطلاع رسانی ها بهره میبرد. در این بین ارسال پیام کوتاه بعنوان کم هزینه ترین راه اطلاع رسانی است که قادر است عموم مردم را پوشش دهد.

برخی از مزایای پیام کوتاه به شرح زیر است:

  • توزیع بسیار سریع و آسان
  • ارزانی تبلیغات
  • راندمان بالای مشاهده تبلیغ از طریق پیامک
  • تاثیر گذاری بالای تبلیغات از طریق پیامک نسبت به دیگر شیوه ها
  • همه گیر بودن تبلیغات از طریق پیامک
  • به روز بودن تبلیغات از طریق پیامک

برخی از کاربردهای پیامک در حیطه های مختلف کاری:

برای نمایش کاربرد در هریک از مراکز و موسسات روی آن کلیک کنید

مراکز فرهنگی، موسسات فرهنگی و مجتمع آموزشی

  • پس از خروج ثبت نام کنندگان میتوان پیامکی ارسال کرد جهت تشکر از حسن انتخاب آنها. این پیام میتواند در قالب یك پیام فرهنگی یا آموزشی باشد.
  • از آنان بخواهید ایده‌ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند.(صندوق انتقادات)
  • با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به آنها نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.(ماژول مناسبتها)
  • موفقیت هایی را که کسب کرده اند با ارسال پیامک به آنها یادآور شوید.
  • در مناسبت‌های زمانی مختلف با برگزاری مسابقه پیامکی و اهدای جایزه ارتباط خود را با آنها حفظ نمایید.
  • ارسال پیامك برای دعوت برای شركت در جلسه،‌ همایش یا برنامه‌هایی كه مركز برای اعضا یا خانواده‌ها در نظر گرفته است.
  • ارسال پیامك برای اطلاع رسانی از دوره‌های جدید قابل ارائه با ذكر تاریخ و ساعت جهت ثبت نام

بیمارستان ها، مراکز خدمات پزشکی و آزمایشگاه ها

  • سیستم نوبت دهی به بیمار
  • اعلام نتایج ازمایش با سیستم پاسخگویی خودکار(ارسال کد ازمایش به شماره ****3000 و دریافت پاسخ یا اعلام زمان آماده شدن جواب و …)
  • اعلام هزینه ترخیص بیمار به صورت کلی
  • اعلام درج دستورات پزشکی، یادداشت‌های پرستاری( نکات پرستاری که باید همراه رعایت کند) به شماره همراه بیمار
  • اعلام وضعیت بهبود بیمار و مشخص کردن مراجعه بعدی به پزشک مورد نظر بعد از ترخیص
  • دستورات لازم برای مصرف دارو توسط بیمار و توصیه‌های لازم برای ایام بعد از ترخیص
  • ایجاد بخش نظر سنجی در خصوص خدمات قابل ارائه
  • پیشنهادات و انتقادات نسبت به خدمات بیمارستان و بخش‌های مربوطه اعم از آی سی یو، سی سی یو، پرستاری و …
  • ارسال پیامك برای پرسنل و همكاران بیمارستانی به مناسبت ایام ملی و مذهبی
  • ارسال پیام در مورد اعمال تغییرات احتمالی در شیفت بندی پرسنل
  • ارسال پیامك بصورت روزانه یا هفتگی در قالب پیام‌های فرهنگی و ...

دانشگاه‌ها، موسسات عالی و مدارس علمیه

  • اعلام زمان انتخاب واحد به تفکیک رشته های دانشگاهی
  • اعلام نمرات هر دانشجو بصورت اختصاصی
  • نظر سنجی در خصوص امکانات دانشگاه( در خصوص سالن تربیت بدنی، سلف دانشگاه، فضای سبز دانشگاه، کارگاه‌های فنی،‌ آزمایشگاه ها و…)
  • گرفتن انتقادات و پیشنهادات و نقطه نظرات در مورد بخش‌هاي مختلف مجموعه
  • اعلام مانده حساب به دانشجویان یا تاریخ سر رسید اقساط شهریه
  • در صورت لغو کلاس به جای اطلاع رسانی در تابلو اعلانات اطلاع رسانی با اس ام اس صورت بگیرد.
  • اعلام تاريخ شروع امتحانات + تاريخ برگزاري امتحان هر درس

شركت های بازرگانی و خدماتی

  • عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید. مثلا : مشتری گرامی عرضه مدل‌های جدید کیف لپ تاپ شروع شد.
  • لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که براي مشتريان قديمي در نظر گرفته‌اید را از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.
  • ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف
  • هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر میگیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.
  • تبريك مناسبت‌هاي خاص مثل تولد و ..
  • استفاده از سيستم پاسخگويي خودكار براي ارسال مشخصات كالاهاي موجود. مثلا با ارسال عدد 1 مشخصات كالاي X براي مشتري ارسال ميشود.

آژانس‌ها، هتل‌ها و تورهای مسافرتی

  • هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
  • چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
  • چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید. (10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید)
  • اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
  • در طول برنامه‌های تور و متناسب با محل‌های مختلف برنامه‌ها را به اطلاع مسافر برسانید.( بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح محل اجتماع: لابی هتل)
  • پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.(مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم. اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را پاسخ دهید)
  • در بازه‌های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید. (تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای شما)
  • با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
  • ایجاد بخش نظر سنجی در بخش‌های مختلف اعم از بخش بوفه آزاد، خدمات، سرویس ها، نظافت، پاسخگویی به مشتری و…
  • ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات برای بخش‌های کلیدی

سازمان‌های دولتی

  • انتشار اخبار سازمان(بازدید استاندار محترم و هیئت همراه از سازمان، فردا ساعت 9صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است).
  • دریافت پیشنهادات، انتقادات و گزارش های مردمی
  • فراخوان مراسم و همایش های علمی فرهنگی
  • نظر سنجی پیامکی با جامعه آماری روشن و قابل استناد( مثال :‌نظر شما درباره نحوه پاسخگویی کارکنان سازمان چیست؟ 1- خیلی خوب 2- خوب 3- متوسط 4- ضعیف)
  • ارسال پیام تبریک و تهنیت مناسبت ها
  • ارسال پیام انگیزشی به کارکنان
  • اعلام میزان حقوق یا میزان پاداش درنظر گرفته شده اخر ماه برای کارمندان قبل از تحویل فیش
  • اعلام خدمات خاص برای کارمندان نمونه با توجه به نظر خود کارمندان (کارت هدیه (1)، بن خرید(2)، بلیت سینما(3)، سفر سیاحتی (4) و …)
  • ارسال پیامكهای فرهنگی و جذاب بصورت روزانه یا هفتگی برای پرسنل
  • اعلام جلسات مدیران از طریق پیامك با امكان قابلیت گزارشگیری ( در مورد رسیدن یا نرسیدن پیامك به موبایل مد نظر)

شركت‌های صنایع غذایی

  • از کارکنان بخواهید ایده‌ها و انتقادات خود را از طریق پیام کوتاه با شما در میان بگذارند.( صندوق انتقادات و پیشنهادات)
  • موفقیت‌های کاری مجموعه را با ارسال پیامی به کارکنان تبریک بگویید تا آنها احساس مالکیت داشته و خود را در موفقیت‌ها شریک بدانند.
  • اعلام محصول جدید به عموم (*** شرکت صنایع غذایی … در نظر دارد محصولات جدید خود را با برند جدید … به مشتریان خوش ذائقه خود عرضه نماید ***)
  • اعلام مطالب ارزشمند و گران بها در زمینه صنایع غذائی و صنعت غذا
  • معرفی محصول از نظر خاصیت‌ها و ویژگی‌های خاص
  • مراکز پخش مواد غذایی می‌توانند با سیستم پاسخگویی خودکار مشخصات درخواستی اعم از تعداد موجود، قیمت، برند محصول را به کارخانجات صنایع غذایی اعلام کنند ( روغن 4 کیلویی آفتاب 25000 ت)
  • طرح نظرسنجی پیامكی در مورد محصولات ارائه شده توسط كارخانه از سوی مشتریان و استفاده كنندگان
  • انجام مسابقات پیامكی برای مشتریان و استفاده كنندگان محصولات كه از جنبه های تبلیغاتی و تشویقی موثر میباشد.

نشریات

  • دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.
  • دریافت مطالب کوتاه و دل نوشته‌های خوانندگان برای چاپ
  • اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک( مشترک گرامی، اشتراک شما این ماه پایان می یابد)
  • ترغیب علاقمندان نشریه برای خواندن شماره بعدی از طریق ارسال عناوین مطالب نشریه کمی پیش از انتشار آن.
  • اعلام انتشار و زمان توزیع شماره جدید به خوانندگان( شماره جدید منتشر شد، ویژه نامه نوروزی را از روزنامه فروشی‌ها بخواهید)
  • برگزاری مسابقه پیامکی: مطرح کردن سوال در مجله یا نشریه یا روزنامه و گرفتن پاسخ و قرعه کشی از طریق سایت
  • برگزاری نظرسنجی پیامکی( به نظر شما کدام بخش نشریه جذاب تر است؟ 1- مصاحبه ویژه 2- گزارش 3- سرگرمی 4- نگارخانه)
  • ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت ها( امکان تبریک در مناسبت‌های خاص یا عمومی از جمله تبریک تولد مخاطبین در تاریخ های ثبت شده
  • جذب اسپانسر مالی و کسب درآمد( ارسال پیامک جهت دعوت از شرکت‌هایی که می‌توانند به عنوان اسپانسر نشریه شما عمل نمایند)
  • ارسال اخبار به شهروندان
  • ارسال اخبار فوری، اخبار سراسری، اخبار محلی، خلاصه اخبار
  • ارسال اخبارهای هر بخش با استفاده از ماژول پاسخگویی خودکار (مثلا بخش اجتماعی، ورزشی و…)
  • ارسال جواب جداول مطرح شده در روزنامه ها و نشریات
  • ارسال قیمت‌های سهام، ارز، سکه و ...

بیمه

  • ارسال پیامک در مورد امتیازات شرکت بیمه ای( تخفیفات و موارد تعریف شده)
  • ارسال پیامک برای تشکر از مشتریانی که بیمه شما را انتخاب کرده اند .
  • ارسال پیامک در خصوص پایان قرارداد(ماژول رویدادها)
  • اعلام سررسید بیمه مشتری با ارسال یک پیامک
  • ارسال پیام تبریک به مناسبت‌های خاص به مشتریان
  • اطلاع رسانی به مشتریان در مواقع اتمام دوره بیمه و تمدید آن
  • اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات جدید بیمه‌ای
  • ارتباط دو طرفه با مشتری و دریافت پیشنهادات و نظرات مشتری
  • برگزاری نظرسنجی ومسابقات
  • ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگی خود
  • ارسال پیامک برای گروه خاص
  • ارسال پیامک برای منطقه ی خاص

بانک ها و صندوق‌های تعاونی

  • معرفی خدمات بانکی به مشتریان (سیستم پاسخگویی خودکار)
  • اعلام پایان مهلت سپرده به مشتریان (ماژول مناسبت‌ها)
  • اعلام نرخ های سود برای اطلاع به مشتریان
  • اعلام حضور مشتریان در خصوص تکمیل مدارک
  • ایجاد بخش نظرسنجی در مورد خدمات ارائه شده یا نحوه برخورد با ارباب رجوع و ...
  • صندوق انتقادات و پیشنهادات در مورد ارائه انتقادات و پیشنهادات سازنده به مسئولین مثلا : انتقادات و پیشنهادات خود را بصورت مستقیم با ارسال پیامك به شماره ****3000 با مدیریت در میان بگذارید.
  • فرستادن اس ام اس به مناسبت‌های ملی و مذهبی
  • ارسال اس ام اس تبریك تولد به مشتریان و پرسنل
  • اعلام قدردانی و تشكر از مشتریان بابت افتتاح حساب
  • اعلام دیركرد قسط وام یا سررسید وامها
  • اعلام تراكنش‌های انجام شده از طریق اس ام اس
  • اعلام وارد شدن به اینترنت بانك و انجام تراكنش‌های مالی از طریق اس ام اس

مدارس

  • برای ارسال دعوت نامه جلسات اولیا و مربیان به جای استفاده از کاغذ و صرف وقت و هزینه بالا برای تکثیر و توزیع از دعوت نامه پیامکی استفاده کنید.
  • با ارسال پیام کوتاه به همکاران، جلسات شورای دبیران را اطلاع داده و در مقاطع زمانی مختلف زمان برگزاری آن را یادآور شوید.
  • زمان توزیع کارنامه دانش آموزان را با ارسال پیامک به والدین اعلام کنید.
  • موارد انضباطی دانش آموزان و درخواست حضور والدین آن ها در مدرسه را با پیامک به صورت مستقیم به والدین اطلاع دهید.
  • زمان شروع ثبت نام و فعالیت‌های فوق برنامه را از طریق پیامک به دانش آموزان و والدین آن ها گوشزد کنید.(ثبت نام کلاس‌های تست زنی پیشرفته فقط تا پایان هفته فرصت دارید)
  • با ارسال یک پیام زمان برگزاری آزمون‌های مهم را به اطلاع والدین برسانید.(ولی محترم دانش آموز آزمون ریاضی فرزند شما روز یکشنبه آینده به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود)
  • با ارسال پیامک والدین را پیش از رسیدن دانش آموز به خانه در جریان موفقیت‌های دانش آموزان قرار دهید.
  • در بازه‌های زمانی مناسب برای دانش آموزان و والدین آن ها پیام‌های تربیتی و انگیزشی بفرستید.
  • با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به دانش آموزان و والدین نشان دهید مدرسه با آنها حس مشترکی دارد.
  • گروهبندی دانش آموزان بر اساس پایه تحصیلی و هم چنین کلاسی
  • ارسال پیامک جهت آموزش لغات زبان برای بالا بردن انیگیزه دانش آموز و تقویت دایره لغات
  • ایجاد بخش نظر سنجی در قسمت های مختلف مدرسه
  • ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات
  • ارسال پیامک به دانش آموزان در چندین مرتبه به صورت اتومات با ماژول رویدادها (جهت برگزاری امتحان)
  • اعلام نمرات هر درس به والدین( نمره‌های میان ترم یا پایان ترم) پاسخگویی خودکار یا سرویس ویژه

بنیاد شهید

  • ارسال گروهی پیام‌های كوتاه به گروه‌های مد نظر از جمله اعلام زمان برگزاری جلسات مختلف، وضعیت سهام عدالت، وضعیت وام مسکن یا ارسال فیش‌های حقوقی با توجه به کد جانبازی مربوطه برای خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و ...
  • زمانبندی ارسال پیام كوتاه در تاریخ‌ها و زمان‌های مختلف بدون حضور اپراتور
  • رسنجی در مورد خدمات سازمان ارئه شده از طریق SMS
  • امكان ارسال گروهی پیام از همراه مدیریت یا سایر افراد مجاز تعریف شده، تنها با ارسال یك پیام توسط موبایل به شماره اینترنتی تخصیص داده شده، بدون نیاز به اتصال به اینترنت
  • امکان پاسخگویی خودكار و24 ساعته به سئوالات مخاطبین از طریق دریافت SMS و ارسال پاسخ به آنها
  • امکان ارتباط مدیر با پرسنل سازمان
  • امکان دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات مخاطبین

بسیج

  • آگاهی به مخاطبین در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات جدید
  • اعلام برنامه‌های خاص به مناسبت‌های خاص ملی و مذهبی مثلا ماه محرم یا ایام دهه فجر و ...
  • ارسال پیامک به صورت زمانبندی برای شرکت در جلسات از قبل تعیین شده
  • اطلاع از جلسات همیشگی مثلا اعلام تاریخ، ساعت و مکان هر هفته از طریق پیامک
  • ارسال پیام‌های مختلف فرهنگی از قبیل حدیث، ‌شعر و ... بصورت روزانه برای همه یا گروه‌های خاص

كمیته‌های امداد

  • جذب حامی
  • معرفی طرح‌های کمیته مانند:‌ طرح اکرام، طرح آزادی محکومین، حمایت مالی و معنوی و دعوت از مردم برای شركت در آنها
  • اعلام شماره حساب جهت واریز نقدی * شماره حساب ********01000 صادرات جهت کمک‌های نقدی شما هموطن عزیز *
  • اعلام شماره حساب طرح های مختلف » * کلید واژه اکرام -------- شماره حساب 01000.... * آزادی -------- شماره حساب 02000.... *
  • گروه بندی خیرین به بخشهای: اکرام، مسکن، سلامت و…
  • انتقادات و پیشنهادات
  • فراخوان عمومی: * کمیته امداد با طرح‌های متعدد منتظر شما هموطن خیر میباشد *
  • گروه بندی پرسنل به بخش‌های مختلف
  • ارسال پیامک با توجه به مناسبت‌های ملی و مذهبی و تقارن این مراسم با طرح‌های كمیته امداد
  • ارسال پیامک تشکر بعد از پرداخت خیرین * جناب آقای .... عمل خیرتان را ارج مینهیم و آرزوی توفیق از خدا را برای شما خواهانیم *

Online bookmaker Romenia bet365